dijous, 29 d’abril del 2021

Cap a Àger

De nou ens deixen sortir de la comarca i no m'ho penso ni dos segons, de fet ja tenia decidit on anar i què fer si obrien el confinament comarcal, el meu objectiu: la Vall d'Àger!

Àger és un petit poble que es troba dalt d'un turó de la vall, del mateix nom, tancada per dues carenes muntanyoses, el Montsec d'Ares i la Serra de Montclús, al nord i al sud respectivament, i per dos rius, la Noguera Pallaresa i la Noguera Ribagorçana, a l'est i a l'oest respectivament.

Aprofito que el divendres tinc festa i marxo el dijous sortint de la feina, només porto mitja hora de camí i ja m'he trobat núvols, boira, pluja i sol! Les previsions de temps per aquests dies no són gaire bones, però no em penso quedar tancada, si plou em mullaré, només és aigua ... Abans d'arribar em paro al mirador de Port d'Àger, a la Serra de Montclús, des d'on hi ha bones vistes de la vall.

En poc més de tres hores ja hi sóc, ara necessito estirar les cames. Com que el meu allotjament està als afores del poble, aprofito per passejar una estona per un camí des d'on veig el poble d'Àger.

I també veig, enclavada al bell mig del Montsec d'Ares, l'Ermita de la Mare de Déu de Pedra, el meu objectiu per a demà, si el temps m'ho permet.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada